Patroonsdiner waar we om steun vragen voor de nieuwe tentoonstelling

Onze actuele projecten

Voor de realisatie van nieuwe tentoonstellingen, restauratie of de aankoop van waardevolle objecten, zoeken we samenwerking met inhoudelijke partners. U kunt ook gericht een bepaald project te steunen.

De coronacrisis heeft de musea hard geraakt en de komende jaren hebben we te maken met stijgende kosten op het gebied van energie en huisvestingskosten. U kunt ons helpen in deze moeilijke periode, zodat we samen het vertellen van verhalen over de fascinerende maritieme wereld mogelijk blijven maken.

Met jouw gift, groot of klein, helpt u het Maritiem Museum. U kunt zelf kiezen welk bedrag u doneert. Namens onze medewerkers, vrijwilligers, stagiaires en directie bedanken we u bij voorbaat voor je bijdrage!

Investeert u mee in Professor Plons?

Op dit moment zoeken we partners voor de realisatie van de opvolger van de succesvolle kinder-doe-tentoonstelling Professor Plons. Meer dan twee miljoen kinderen hebben de afgelopen 30 jaar op deze tentoonstelling spelenderwijs kennis gemaakt met de maritieme wereld. Eind 2023 openen we de vijfde versie van dit succesvolle concept.

Gaat u met ons in zee?

Wij gaan graag het gesprek met u aan om te komen tot een samenwerking, die aansluit bij uw doelstellingen. Neem contact op met senior relatiemanager May Yan van Ham voor een persoonlijke afspraak. Bel ons op 010 4132680 of stuur een mail naar relatiebeheer@maritiemmuseum.nl.

Stuur een mail naar May Yan